♦️آزمونهای جامع علوم پزشکی حذف شد
🔹در پی تداوم شرایط خاص کشور و لغو آزمونهای جامع علوم پایه و پیشکارورزی در اسفند ۱۴۰۴، معاون آموزشی وزارت بهداشت در بخشنامهای خطاب به معاونان آموزشی دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی، تمهیدات جدیدی را برای استمرار فرآیندهای آموزشی ابلاغ کرد.
🔹بر اساس این بخشنامه، دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی که واجد شرایط شرکت در آزمون جامع علوم پایه بوده و در نیمسال جاری بهصورت مشروط دروس مقطع بعدی را انتخاب کردهاند، در صورتی که تا پایان مرداد ۱۴۰۵ معدل کل قابل محاسبه آنها حداقل ۱۴ بوده و فاقد نمره ناتمام باشند، بهعنوان قبولشده در آزمون جامع علوم پایه تلقی شده و میتوانند بدون شرکت در این آزمون به تحصیل خود ادامه دهند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.